12/12/1399 -
سه شنبه 12 اسفند 1399
.
پرسش نامه حاضر با هدف سنجش میزان رضایت شما از خدمات ارائه شده و بررسی نقاط ضعف ، قوت و حرکت به سمت بهبود رضایت مشتریان طراحی شده است . در این راستا خواهشمند است با پاسخ دقیق خود ، برج میلاد تهران را در دستیابی به این هدف متعالی یاری نمائید .
نام و نام خانوادگی
لطفا در صورت وجود مشکل هنگام ورود شماره تلفن همراه، زبان کیبورد خود را در حالت انگلیسی قرار دهید
شماره تلفن همراه
جنسیت
سن
Loading...
لطفا انتخاب نمایید
میزان تحصیلات
Loading...
لطفا انتخاب نمایید
استان
شهرستان
ایمیل
1. میزان رضایت شما از پارکینگ برج میلاد تهران چگونه است؟
2. میزان رضایت شما از تهیه بلیط بازدید برج میلاد تهران چگونه است؟
3. میزان رضایت شما از فرایند بازدید از طبقات راس چگونه می باشد؟
4. میزان رضایت شما از جذابیت طبقات راس برای بازدید چگونه است؟
5. میزان رضایت شما از توضیحات لیدر برج میلاد تهران چگونه است؟
6. میزان رضایت شما از کیفیت سرویس بهداشتی چگونه است؟
لطفاً در صورت داشتن انتقاد و پیشنهاد آن را عنوان نمائید
ثبت اطلاعات